11day's 台湾环岛游honeymoon

2016-02-17 16:01 1084/9
  • 出发时间/2015-12-29

出发台湾

系2015.12.29日终于兑现了我们当初拍拖的承若,台湾honeymoon啦~
前期准备了两个多月既备课
又办证到攻略,一点一滴地位我们的蜜月旅建立起来
能够点入来看已经不容易,游记有好多台湾值得知道和注意的地方我都会提及。
币种就直接用NT代替了,要换算的就直接除5就可以。
如果你想去到台湾更地道的话,1、你出发前可以买一个口罩;
2、去到台湾讲话的时候你在所有语句后面加个语气词(喔、啊、呦)等等你就好地道了。
今次我地的行程是
九份-花莲-垦丁-高雄-台中-台北
今次行程里面好多夜市的小食,记住,当我真的说好食的时候那些才是好食的,有时你只是见到人家发食的东西上来,但不一定好食。虽然我也发,但绝对良心写作,好食才点赞。
台湾天气城城不同,建议夏秋的衣服都要带上

DAY 1

直到今日2015.12.29,换上免费既机票~~出发咯

平时日日对住飞机的我都无咩想同D生铁影相,唯独同LP旅游的时候就应该纪念一下,B-2009 52EG两个位置变得特别的凸别~

离岛台湾入境就打晒蛇饼啦,当然啦,每次出外必须做既就系吐槽这些中国人,tmd~呢几个阿婆,一个兼队都算了,有得一个后面就成个旅行团都插晒入离后面那个哥哥仔已经表示万分无语,最后仲要话让下距地D老人家,唉~~国耻

系打蛇饼既附近你可以见到有ATM,在哪一家取款是木有区别的,区别唯一就是你的union card,所以无需担心手续费问题

大家都会建议你开一张华夏银行既,因为每日第一批取款免手续费,我地就无了,应为计好数,第一批裸多少少,第二笔就好计算了,多左既就追后系免税店消费搞掂,反正你肯定要去机场的免税店,所以不要太紧张

裸左1w蚊出离试试水下,其实第一次可以裸1.5w

大家关心既电话问题呢个需要好好研究一下,台湾大哥大都系无限流量上网的,区别就在于通话费,100通话费=10分钟,不要睇少这10mins,其实系好足够了,我当初买的是400通话费,但是其实真正用了才30元的通话费,其他都系浪费的,现在网络这么发达,如果你是一个识得利用网络的人我建议你买100通话费的就足够了,民宿的老板和各种联系都可以通过WeChat搞掂,所以不必太担心~!你或者可以更狠心,系某宝网搞掂,只要上网不要通话,更优惠喔,要做个精明的消费者。

落机把sim卡台币都搞掂后就坐1960到市区啦

145NT一个人,价钱可以接受。
从机场到台北大概45分钟就可以到了。

坐到市政府站下车第一间见到好多人排队的就是这家姜太太包子啦

16 NT一个,分量十足

然后附近的family 买张本次行程最重要之一的YOYO卡,等于我们的羊城通,必备啊
然而你会需要考虑的是究竟充多少钱才是适合,YOYO卡的钱是可以退的,你可以不用担心,我们两11天每一张充了800到最后剩几NT在里面

大部分既城市坐车都可以用YOYO卡。如果你不办你会麻烦都晕低

预到写着博爱这两个字眼的要注意了,无论座椅还是电梯都只提供给有需要的人。

台北九份要1.5H
一下车就见到这么美的景色太兴奋了。
我们先去找酒店把行李放下然后再出去觅食

我们都饿到快不行了,恨不得把整条九份老街吞下肚里
第一档见到的是在其他游记提过的啊雪珍在烧,里面就是雪糕,这个可以尝试。50NT

九份老街就是这么一条很窄又长的状元坊

台湾你会见到好多花枝花枝的,但又不知是啥东东,就买个试试吧,原来花枝丸+切片食法。100NT

哇哇哇~九份的重点,我家的猪最爱就是呢个,(狗肉)广州话译音,60NT一盒,买5送1,很多味道选择的喔,狗肉是台湾独有的一种植物,然而制成这个食起来就有点像我们的啫喱。这个值得一买来试试,代购卖40蚊RMB一盒,你也有点食水太深了吧~~!!

这条就是传说中千与千寻汤婆婆店的那条路了,其实我没有看过,只是好奇经过就照一张。

阿婆赖这个是芋圆来的,讲真~~其实广州的鲜芋仙比他好食多了
价格便儿,50NT,但汤底是普通热水+糖

这个甜红豆我个人觉得味道还可以,50NT

广州基本上都不敢食臭豆腐,因为化学成分太多,食了怕医院报到,但一场来到台湾这么远,怎么都要试试啦,不竟人家应该无那么多的食品问题存在。35NT一份,试试和我们的长沙臭豆腐哪个好食。。。。。。。。
一口下去便分胜负~~~~~~长沙赢了。

台湾晚上都系好早就关门的,不乱大街小行或是旅游景区,9点条街就开始收档,所以对于我地呢D夜猫简直系硬伤,唯有早早回家睡觉养好精神明天作战

DAY 2

一早起床外面还落大雨,我们都要冒着大雨冲上bus来到瑞芳车站
首先你要计划好你回程既时间,然后就系车站寄存好你既行李
40NT一个行李箱

再把今晚的火车票换好先

然后买一张全日票80NT,不然你每次上下车都要重新买票,非常唔低玩啊~~~

火车来了,见到甘colorful既火车就已经好兴奋了。

虽然一年365day‘s 接待既旅客好多,但车厢里面既卫生非常整洁

为左今晚坐车方便我地搭到总站,第一站从青桐玩起

同步靓车合照一张

呢个肉丝面,同大陆既口感真系好5同,好似食粥甘,一D都唔惯 50NT

许愿竹~~~~

话甘快就下一站,平溪

太冻啦,食个热辣辣既包子,50NT

我地叫了一个大蒜包肠~~~哈哈,一口蒜头味

唔知落雨还是太早,前面果2站都基本1H内就可以收工了,铺好多都未开门,离到今日既亮点地方

十分幸福

就系我地既鸡蛋仔里面+朱古力 150NT

粉130 NT  豆干是150NT  都唔好食

呢句系我从小学就向我地华哥……黄子华学习既标语,亦都系我多年既座右铭

十分真系唯一一个有人气既地方,好多人,好热闹,似翻个旅游既地方,之前果两个根本连人都见唔到几个既真系不值一提啊~~
呢度有我家猪甘多年都未试过既天灯,分为单色NT150 多色200NT ,每个颜色都寓意一个功能,好似水晶甘,其实我系城都放只需要3.5RMB,呢度既天灯文化系由韩国人带过来既,所以你系十分呢度会见到好多老细都系韩国人。

猴铜系平溪线路游既最后一站,话说应该系好多猫猫狗狗既地方

结果……就是这些了

系呢间饭店都求其解决了午餐,太饿了我们都,差唔多食完先记得影相,算啦

瑞芳既车站,好好留恋一下~!!!

台铁便当系灰常出名的,并不是好食而出名,而系……便 60NT

这小朋友太好精力了,小学生去旅游训唔着,而我每次坐车都觉得系最佳补眠机会

2H既车程后离到花莲网民宿进发

既然系火车站我地就好聪明甘把后日到枋寮既票换好先,免得到时时间紧迫又多人排队就惨了537NT/ 人

呢间系值得推展既民宿,就系火车站附近,15mins路程,一条大路通罗马,很容易找到,老板也很好人还吹了半个钟头水

我们的房号

花莲公交车基本系无有见到既,人家都系摩托车,游客就打的啦,打电话免费的,你拿着地图告诉他你在哪里就OK啦,记得一定要打电话,因为扬手即停系计表的,贵20%。打电话就100NT基本搞掂,呢个系标准收费喔~~

去了间戴记偏食,其实就系我地既馄饨~~~~60NT

厦门食了个蚵仔煎之后,一场离到又再试试,55NT,呢家都几多人排队既,味道不过不失~~

步行街留个影

花莲所谓既金山角商圈其实就得3条主干道,然后好多商铺,基本2H可以行完~~

曾记麻薯系台湾都比较出名,but 对我离讲其实家家都差不多,花莲有2间,一间火车站,一家步金三角商圈里面,礼貌上买个试试吧110NT。

忘记这杯是啥了,几日都无咩点食水果,买杯果汁吧,60NT

傍边就是周家包子了,5NT一个,比起台北的呢个好似好低甘味道还可以,一试无防

回民宿的路上被里面的摩托车吸引力,走过去看看,随知傍边的推介更吸引,试一个~

跨洋过海都来试个麦记,一个超值得推荐的是……这个浓汤玉米汁,好正宜家都仲系念念不忘啊

最后回到民宿我们还是未够饱,开个满汉全席填填肚感觉今晚系撕开肚皮搏命食

DAY 3

在老板的推荐底下报了个清水断崖一日团,700NT/人,直接从民宿出发,回来地点随你简

最中意同文字影相的我因为甘先系最好既证明

景色好靓,打算到莲花的一定要报一个,不然就浪费了

离到山腰小资一下装装B

台湾有个特色,就系就算系景点上卖既东东都系同市区里面一样价,所以你无需担心,如果系伟大既中国,你绝对比人宰到一颈血,120NT一杯cappuccino

旅行团自由组合小聚餐,认识了一对都系广州生活既上海小情侣呢餐真系好丰富啦对于离到台湾为止,果然系要人多先好送4人餐1000NT,5菜一汤+白饭,山猪肉系台湾几出名既,民说真系系山上野生既D猪猪,仲有一个青BB既叫山蘇,我地地球呢边都好似无听过,可以一试

太鲁阁公园,其实我都唔知有咩睇,就个石头啦~!!

这是导游个个帮我地影既,据每个问题都要你发挥%2百万既想象力先可以答中

七星潭系无沙的,全是鹅卵石

旅行团大合照哈哈哈,笑s我了

拿拿拿,认住呢间野啦 路名真系唔记得啦,上面有个电话

导游哥哥系回程既路上听见我地话想去食炸弹葱油饼就带左我地去呢间民间店,同程既团友食过花莲最出名的什么什么炸弹都不及呢个既一半啊,记得要买原味,辣味不好食,原味真的36个赞,一定要试啊呢间 30NT一个,我地食2个已经系最少既,距地都系4-5个甘买

自强夜市旧址已经无了,宜家系搬左去东大门盒成了一个超大既夜市~!!!要注意喔

据闻好出名,不过我觉得一般般,都系果汁一杯,除非其他真的好难饮

逛完夜市之后就离睇翻个跨年演唱会先,全部都系台湾自己既本地歌手喔,超地道啊~

先到先得,霸翻个靓位影翻个靓相先

由于演唱会从7点就开始了,我地都睇到饿饿地于是就走出去买个鹅肉先生填填肚,一买就要2份,100NT一份鸡肉和100NT一份鹅肉,一食……………………如果你系广东人,我强烈建议你唔洗去食了,广东街上任意一家既烧腊都做得比距好10倍,甚至连我妈~都做得比距好

后离再补一家棺材板!!!55NT一份,叫左食过咯

原来你是我最想要的……小幸运!!!!!!2015年全台最hit都莫过于呢只啦

阿腾哥出离啦腾哥,其实我都系今晚先知据系乜水

准备倒数啦~~坐左5粒钟坐到Petpet都变形终于等到呢刻啦~~~10.9.8.7.6.5.4.3.2.1………………

2016 first kiss

又饿了,回程既路上整翻盒油鸡饭,可惜翻到民宿冻左,米斯应该几好食 60NT

DAY 4

枋寮出发既路上

到达枋寮后还需要转一趟车先到垦丁,你要开始注意了,因为呢度会出现不能说宰客,但系会出现价高的现象,但系如果你够精明其实都可以避免,呢度唔似大陆会强奸消费,你say no 人家就不会再问你了。

可能每次都系最后一个上车,所以每次都无位坐一出火车站你可以选择左的士200NT/人到垦丁,OR坐大巴140NT/人

去到垦丁基本都系人手一台电动车既啦,所以个point就在于你有无选好一家对既租车
认准呢家啦,如果你睇完都仲要租据甘你就真系低死有余啦,800NT一日仲要得一块电池,一旧电池大概可以 行30公里,而且电池有虚电,唔行得快,米斯10公里你就可以收工,据所谓既可以充电系你租最贵既果种车先有得充,幸好民宿老板一听到都觉得呢家太黑了,直接帮我打电话去,最后都系加多左一块电池,但系都系玩得不爽。所以你要记住啦

换好装备我地就食个正常DD既阳春面就出发啦130 NT

我地系自带装备的

猫鼻头

后壁湖

幕后拍摄花絮

冻左半日食翻个热辣辣既臭臭锅先,原来系来自台湾既 280NT

自己扎车就紧系去到边就食到边啦   60NT一杯

呢家鸭肉东应该既出名,因为我地买既时候已经10PM啦,不过仲有好多人系度排队。

可惜我地岩岩已经食饱了,所以唯有简单甘试试咯130 NT,至于味道就见仁见智啦,我个人觉得北京老鸭粉丝比距好食

回到民宿训个觉!!

DAY 5

起身先食个full一full既早餐先 210NT,垦丁系分为东西线游的,个人觉得其实西线已经好足够,因为据除左沙滩就系沙滩,就系换个第个名既沙滩,所以要好好计划行程。

船帆石

沙岛

白沙湾系3000NT/人先可以入去,所以我地系隔离影个相就算了。

偶遇来自其他城市既车队,合照一个先

你会系台湾见到好多所谓既芭乐…………其实就系我地既番石榴只猪s话要买,谁知先食左一旧,其他就我包了

龙磐公园 呢个系要上到最南点之后再上既山顶上面,景色好靓既,不够当初民宿老板就建议过我地电动车不要离呢度,因为电动车的确行山有点危险,其实我地都系乱行乱撞上了离,上面又大风又开始落雨了,我地都系影2张就快快赶回家

太大雨了,又冻……当时都系只靠呢碗暖粒粒既牛肉面去支持我两110NT

夜晚出门又系落雨,无耐一场离到不得不出去走走,系垦丁大街上食了个快炒100,250NT

木瓜奶  80NT

铜锣烧 50NT 4个,还有一个骰仔牛肉都几好食,120NT,太大雨了,无得影相,不过通街都可以见到,所以你随便挑一家就OK了

DAY 6

食一个早餐之后就同我家猪向我们最向往既城市游出发啦~!!!
拼个车400NT/人从垦丁民宿家门口出发到高雄

美丽岛捷运站,高雄要注意既就系你基本 系无需坐地铁既,因为据唔可以用YOYO卡,每次都比cash真系好麻烦,而且……坐车真系好方便12NT/人

离远望到最高果座就系我们的民宿。高雄值得推荐系既住85大楼,基本上所以游客都系住据既啦,又便交通又方便环境又OK,你有咩理由不拒绝

唔洗讲野,一上就系12楼,据只系一个大厅办理check in 而已。

我们的地中海套房

tips:台湾既所有插座都系2脚的,所以你无须担心充电问题

第一站出发既就系汉神百货啦

经过donut 买一盒60NT 4个既试试

是日午餐,印象最深刻既就系那条毛豆好彩系送既,一条就反胃

汉神既目的就系家猪今次既必行……Pandora

christmas 虽然已过,不过都感受到人家有强烈的节日气氛

tips:高雄坐车好方便,同地球差不多,右下有个二维码,可以查询部车几时到
坐部车去六合夜市开餐咯

呢个只系做功课既时候见过人家食,所以试下,麻麻地……120NT

所谓既台南胆仔面,都系甘啦50NT,随便一试

呢个胡椒饼,你千其唔好手多40NT,一试包后悔

皆因赶上支付宝优惠1RMB=100NT,所以来了一只变种生蚝300NT

系夜市买水果系比较贵既啦,你唔食又唔得……所以就150NT

DAY 7

呢个超值得推荐,系7-11有得买既紫米饭35NT,好好食啊,好好怀念

跟住就出发去买了一个头甘大既面包,仲要系实心既 350NT,系我食过最贵既面包了,2个人食到第三日都食唔晒

呢间据闻系世界第一既包店喔,影翻张相记录下

然后就向高雄驳二艺术区既小丸子出发啦~!!

里面好大喔,比起香港果次大多了

认真学习同上课训觉既都记录在案

跑第一

感受下岛国的国服

中意microblock既注意了,呢家绝对值得一睇喔,不容错过,里面有好多block大陆真系未见过

由于时间限制,对面就系旗津岛了,不过无时间去未有系呢边与旗津岛合照一个吧

经过7-11就先把听日既车票换好先咯

国立图书馆,就系85答楼主旁边,夜晚会靓D

台湾坐公交系好少人既,所以有时有D站系唔会停车,所以你差唔多到站最好先按钟

离到呢家总店天又黑了,不过台湾系6点就个天全黑.9PM条街就开始少人,10PM你不回家基本上都无店可以容纳你

所谓既白肉,其实就系五花肉啦,780NT   2人餐,er………

晚上离到瑞丰夜市,啥都无………………白行,回家

DAY 8

一早又向火车站出发啦,坐岩岩提及既100路就可以到达

高雄7-11买 了2包都好好食,尤其系garlic 味既果包,爱s了~!

经过3H车程终于离到台中

系火车站附近有家好出名既宫原眼科,系食野既,唔系睇眼既,我相信里面无我地D后生中意食既野咯

随手买了一包到宜家都唔知食左未既唔知咩东东,160NT

遇到一个的士师傅,据都系广州既,后离移民到台湾开的士,大家有需要既都可以稳稳据。

台中既线路你都需要好好计划一下,顶……有D公交系1H一班,都已经算好了,我地想坐既果部系1日得4班,痴线了!!!
当然还是有好多车既,台中坐车必须要既系yoyo卡,头10KM系免费既,后面多左既先开始收费,蓝线基本贯通整个台中主要既地点,yoyo坐蓝线系免费,所以一卡在手你就可以周围走啦~

一入到去好冲击既就系呢片摩托车海了~!

呢一个镜头系对住恶作剧之吻一开始既时候的镜头离既,有睇既自然明白,我无睇既反正

傍边D同学睇到O晒嘴,呢两条友系度做紧咩啊

放学鲁……

坐车回民宿经过东海杂市落车找吃的,呢碗红糖姜芋圆不错不错啊60NT

要了份炸薯条+甘梅粉  50NT

闻说好出名的  80NT

如果你实在肚饿你都可以试下呢个 记得要系红眼既,唔识分就到时问问人拉  130NT

逢甲夜市系我地行左甘多个夜市里面最值得一提既夜市,据里面除左食仲要好多小店,甘先系我地一直渴望既地方同埋据会开的夜小小,10PM仲可以勉强行一阵添

肉肉

呢家章鱼好出名既喔,你睇据既流水线作业就知道厉害啦

要加芥末味先够正斗

红茶臭豆腐门口系有得试食既,试食既时候好好食,自己买就差一DD咯  150NT

民间作乐  100NT

呢个系系民宿里面见到既,情境农场 888其实系偏贵既

我们 的hello 鸡房间,出发前系airbnb 呢个apps 订既,几低,180RMB一晚,就系逢甲夜市傍边,交通方便

DAY 9

一早起身就跟团出发啦,首先第一站系小瑞士花园

2只味既更低食啊,不过其实我地两个都觉得个皮先系最值钱

是日午餐整翻个羊奶做汤底既褒先,都话左人家就算景点都系同市区价格一样 360NT个褒再+一份60NT既牛肉,消费满300就送价值120NT既小瑞士门票一张啦

好啦,终于到今次既目的地啦,顶解我话888NT/人 唔低系因为如果系南投坐车过离既话 600NT仲要包门票,宜家我地888 都唔包门票

上到离一睇就觉得成个仙境甘,相机根本无法影出当时既效果

终于出太阳啦,我家猪既坚持无白费了,琴日仲头等紧黎唔黎好,所以各位一定要坚持,我地上离既路上都仲系落雨既,上到离就好天,景色真系一流,所以无论如何都唔可以错过

自动售卖机 50NT一盒 带包装

体验下只羊咩系你手上食野,手感一流………………………………

仙境农场

虽然唔知有几多羊奶成分,不过一场离到就试下吧   120NT,刚刚好今日既budget 全部用晒

离开农村我地就直接放到台中既高铁站啦,高铁同台铁唔同,明显高大上

食左个好丰富既高铁便当就出发啦  350NT

2B  北上啦………………

高铁就系快  1H就到了

一如既往冲去民宿放低行李就往夜市出发
但系一离到呢个西门町好怀疑自己系咪去错地方

120NT 艾菲饼

西门町你地都系不要期望太高,我觉得就系广州既上下九!
最后以一个50NT 既台湾卤肉饭收工吧

台北既放假真系好高,所以民宿既地方自然变得十分窄

DAY 10

起身就出发了,楼下既民间三文字  35NT

桃源街牛肉面  必食啊  160NT  一份,仲可以免费加面  好多明星都去 还上过好多报纸,就系西门町附近既桃源街上

经过城品…………一栋楼整个商场都系城品  哈哈,牛鼻啊……就在松高路上

坐淡水线到台北世贸就可以到  台北101啦,反正我地系坐车的

台湾坐车你会好晕坨坨究竟什么刷卡,上车??还是落车????话过你知,你上车前望望司机头顶就有答案了

中午380NT 既豪华午餐

离到台北既重点了,家猪最爱既line friend shop,好大间 里面有好多line 既产品

系中正区 坐板蓝线 到市政府 就可以稳到微风松高商场里面,中正区有好多间松高百货 记得不要搞错

101 门口有台甘型既车仔……影低据

有无觉得呢个 LOVE字好似系边场电影里面见过呢,101门口取景既原来

101 对面马路就系月亮公车啦

系松仁路上有间因台剧李大仁  一炮而红既居酒屋……

呢度既 竹村烧  金针菇 黑轮牛肉 肥肠串都好正,真系一定要离,不容错过啊

系竹村都可以望到101 所以行过离不远

我地还是坚持希望台北既夜市会比其他地方夜!所以坐个车去小巨蛋。
好啦,虽然好不甘心也不愿意,但系始终还是要回家了,最后一站系小巨蛋门口留念一下吧

我们住既地方   江子翠

回家路上街边小食买了个甜不辣  都可以试试  60NT

DAY 11

收拾好行李就出发了   食一个台湾味道的 卤肉饭同阳春面  45+35NT

呢间店系民宿老板推荐我地既,据闻开了60年历史啦

桃园机场暂时未有捷运直达,所以只能坐到台北车站 然后B1出口 坐大巴  125NT/人  40mins 到达

女王座
今次台北之旅之最遗憾就系无去坐猫空列车,其实已经预约好了,只系后离发现passport个num填错了,呜呜!!唯有放弃吧但我相信系值得一齐既地方。

台北既最后一餐,记得台北的味道

回国了,结束11days 日台湾honeymoon 之旅,还记得当初我们走在一起的开始,甚至连名字都唔知道既我地如今已经踏上了结婚的步伐,过去既2年多经历了不少各种矛盾,我们都系硬颈派……火星撞地球时有发生,幸好系我地都会为对方而选择屈服,at the end wish our relationship lasting forever!!

2016-02-17 20:42

楼主的照片视角真独特,手动点赞!

2016-02-18 12:25

引用 summer_sky 发表于 2016-02-18 12:25:51 的回复:

回复summer_sky:哎。。。论有一个会拍照男友(老公)的重要性。

2016-02-19 09:49

尽管你经常po我的丑照,但我还是好爱你喔~~
谢谢LG你陪我周游列国,并将所有点滴记录在此、、

2016-02-19 09:56

2016-02-22 11:55

很精彩

2016-03-03 00:28

引用 ❤minMrD❤ 发表于 2016-02-19 09:56:39 的回复:

尽管你经常po我的丑照,但我还是好爱你喔~~
谢谢LG你陪我周游列国,并将所有点滴记录在此、、

回复❤minMrD❤:好羡慕你甘幸福咯我表示~!!!

2016-04-01 12:07

引用 mliwsj 发表于 2016-02-22 11:55:05 的回复:

有些问题可以问下你吗?

回复mliwsj:什么问题?

2016-04-01 12:08

有些问题可以问下你吗?

回复mliwsj:what's up?