2015长隆欢乐世界

车厘 (广州) LV.4
2016-04-22 10:40 858/3

7年后再次来欢乐世界,增加左好多悠闲娱乐设施,大朋友同小朋友都劲中意!
因为呢个时候,天气炎热又晒,我地果断先去看三大剧场:4D里约大冒险;星际决战;森林神庙。都唔使排太耐队,里约同神庙比较普通,但系星际真系好值得一提,距系坐部太空船飞去稳外星人嘎。
睇晒之后,差唔多两点,又晒又热,我地惊中暑就入左餐厅食饭叹空调,D饭超贵,要68个菠萝牛肉饭套餐,实在太坑了,而且唔俾带野食入去,垄断晒园内噶消费!
发现除了剧场,仲多左欢乐城堡,有旋转木马,海盗船,算系迷你版欢乐世界,入边噶游戏只适合1.4以下噶儿童,到时一定要带B来呢度玩!
我地室外噶净系玩左旋转木马,海盗漂流,飞马家庭过山车,果D刺激噶项目都唔玩喇,上次已经玩过。个海盗漂流等左成个钟先有得玩,仲要搞到湿晒身,;飞马好好玩好刺激,可能系自己来老了,越大越怕si。到左3点有魔术表演,但系觉得唔多专业,一睇就识穿左。三点半有巡游,见到各个花车同各个小丑边行边表演,真系开心!买左D小食,好贵咯,草莓番石榴汁15,鸡翅18,热狗12!园内消费就系坑人噶。

求图!求图!

2016-04-22 15:58

文笔不错,再配点图片就更好了