2014凤凰古城张家界长沙

车厘 (广州) LV.4
2016-04-22 10:42 249/2

DAY 1
想省钱就从广州搭火车到吉首吧~貌似搭16个钟?自从上次搭了19个钟去上海之后我觉得我顶唔顺~所以都系选择搭飞机~不是去长沙~是去贵州铜仁机场~我地都系做咗RESEARCH先知道原来可以咁样去,喺铜仁机场搭1个钟左右车就到凤凰古城了。而且飞机都好快,大概个半钟左右啦~
不过我地今次真系好幸运~在机场遇到广之旅有个团去凤凰~然后我立刻问个导游部巴士还有没有位可以顺便车我地去~个司机大佬话有~40蚊一位,但系为咗安全着想~都系搭咗~喺机场外面无直通车去凤凰,但系有好多私家车,之前查过资料话一般开价100到120~后来到咗凤凰之后同个司机大佬讲话我地系穷学生无钱啊~讲价讲到30蚊!!!原来呢个团第日早上都会开车去张家界~所以我地留咗司机电话第日谂住跟车去张家界,嘻嘻  !!!跟车真系好啊有免费导游讲解~
大概一个钟之后我地到了第一站——凤凰古城
咁啱俾我地遇到有愤青示威
忽略他们~5知道系周末嘅原因定系点~我觉得好多人~所以好容易想象到国庆黄金周会喺个咩情况-_-|||
因为算系淡季~所以我地去到先搵住嘅地方~后来问咗几间~想住江边都好贵~后来就拣咗呢间~我5记得叫咩名~老板男的~喺北边街最尽头
安顿好之后就去反啦!
内容详见相册吧~懒得写~呵呵。。。不过我觉得凤凰俾我感觉太商业化了~我比较喜欢早上的凤凰
还有这只小萨好可爱好乖我好想它~!!!!!
DAY 2
早上6点起身,呢个时候嘅凤凰我比较中意~
执好嘢之后走噜拼广之旅车去张家界~
坐咗大概5个钟车之后终于到了  pet pet腰骨痛死了~亲们要去赶紧的~我地个学生证仲可以浑水摸鱼下~原价248的门票我地163拿下了!!!!
因为去到都差5多点几两点了~打电话俾预先订好嘅客栈老板~大表哥帮我地攞好啲行李去客栈之后,我地就搭缆车上去黄石
山上好冻啊~
仲有好多马骝仔,好恶咖佢地5好随便聊佢地,而且会抢你啲嘢食
详情请到时睇相册~兜咗个ROUND之后差5多5点了~由于我地订果间客栈地理位置5系咁好~所以第日果断换了一间在天子山门票站附近的~叫“天子驿站”,这个好多了啊亲们可以考虑下~不过每日环保车尾班车时间系5点半~所以大家好睇定时间落山~
DAY3
换好酒店摆好行李之后!!!!立刻冲去搭环保车(免费的)上天子山顶~山脚到山顶大概半个钟车,途中要喺三岔路口转车!还有记得要带地图啊5系好易荡失路!
由于想睇果个哈利路亚山,所以喺山顶逛咗一阵之后即系转战袁家界
后来走到了“天下第一桥”
后来仲要走过呢条桥~好恐怖~我5往下望~芳芳话5小心望咗下吓到头都晕埋立刻向前跑
行咗一阵终于到了,乾坤柱,哈利路亚~就是阿凡达拍摄的地方!
逛完袁家界之后~趁嚟尾班车仲有两个几三个钟~立刻又赶去“乌龙寨”——呢个地方真系值得一去!!!不过真系要翻山越岭先去到!累死了,有个地方我将它叫做见缝插针,呢条楼梯你肥啲都行5到过去~我地都系啱啱够位~跟喺我地后面个大叔就卡住喺入面
游完乌龙寨之后赶紧赶去搭车~我地等咗15分钟先有车啊~吓死了以为要行路落山,不过张家界太大了~我地可能静系行咗三分一左右  有机会都想去多次!
DAY 4
早餐我买咗个菜肉包~里面竟然放了辣椒!!!!!
搭车赶到去火车站已经9点9了~去长沙的火车10点啊不然要等到12点先再有车~赶紧的有木有~跑啊有木有~不过上天就系眷顾我地两个少女啊呵呵呵呵火车晚点17分钟啊有木有呵呵呵呵呵呵~~~~~~~
之前查过去长沙要5个钟呀~好耐无搭绿皮火车了
适逢918啊长沙也有人示威游行,警察叔叔们武警叔叔们辛苦啊敬礼啊!!!
我地今晚就住喺五一大道,长沙比较繁华嘅中心,步行街就在附近~谂住行下步行街~点知~尼玛全关门了啊~!
好吧走去吃东西吧~路上遇到小哈~它主人还跟我说“给你摸一下吧!”
原来小哈啲毛毛5滑咖!
虽然听说火宫殿好坑爹但系都系想去试下。三个字~不好吃!
DAY 5
今日我地去咗天心阁~同黄鹤楼,岳阳楼齐名喔~!简介话!后来去了岳麓书院啊~还有岳麓山爱晚亭,本来仲想去埋橘子洲头~但系周围施工围闭5识去放弃了
下次吧~
下午3点15份搭高铁翻广州啦,6点左右到了。