这次终于知道山西晋城妇科医院没洲岛怎么样走啦

• 出发时间/2016-06-09

今次系我第二轮嚟没洲岛上一次系大学快毕业嗰阵嚟嘅,因为计划只玩一日,成个行程都好急急脚,走马观花,时间基本上都花喺往返于各个景点,根本冇办法好好enjoy呢个过程。
  唔知大家有冇噉嘅感受,去过好多地方,计划都好好,但系真正去咗之后就硬系觉得玩唔够,并未到自己期盼中希望获得嘅感受。好似旅行都变成忙忙碌碌,急住赶路,加埋节日好多景点多人,噉嘅心境,噉嘅环境,根本冇办法好好enjoy呢个过程。
  某日抄读古人嘅诗词游记先发现,原来真正嘅旅行应该系噉嘅,泛舟江湖中,煮茶品饮,然后等心境慢慢融入景中,放松,冥想,忘却时间,忘却烦恼,而后有所感悟,咪一篇佳作跃然纸上。咁慢悠悠嘅节奏先系旅游有木有。
  哈哈谂多咗,其实就想讲,急急脚行程同赶路嘅心态去旅行系唔可能去到放松心情、enjoy人生,enjoy大自然恩泽嘅旅行目的。反而搞嘅心攰身体攰,过后万般不尽兴的失落感,仲使咗大笔冤枉钱。
  所以,呢次我同同学出游就冇安排行程时间嘅概念,就行到边度玩到边度,行完没洲岛圈先再返嚟。
  不过今次真系玩玩够,因为自己踩单车,所有景点想去边就去边,好free,骑到个个景点都可以停留好耐,感受够咗再去下一个地方,基本上每景点都行咗次。强烈建议大家去没洲岛,最好可以自己开车过去或者租单车游船河。