马来西亚浪荡小游记

leozong (深圳) LV.5
2016-08-18 13:04 720/7
  • 出发时间/2016-08-09

关于旅行,约上三五知己好友,用自己喜欢的方式,去不一样嘅地方,记录游玩嘅画面,碧海蓝天,炎炎夏日......

吉隆坡~

2016.8.9坐上挤窄嘅亚航前往马来

我哋系airbnb订咗一间睇起身好似好犀利的公寓,但系我哋等房东俾锁匙的过程非常之麻烦,搞到我哋都好唔耐烦。但系佢嘅地理位置非常好,位于大概系市中心啩,,当地可以用uber.当然要先买电话卡拉,系机场果度可以睇到有一位识讲中文的小哥,价钱都差不多,2G30马币。

休息咗一阵之后我哋非常肚饿,决定出门搵嘢食,所以去咗附近嘅双子塔。步行大概需要10分钟,所以果日我嘅werun有成万步。。。。。

作为一名中国游客当然要自拍啦,

呢到要着重讲一点马来嘅食物口味有点偏甜无论系辣嘅,咸嘅,所以我哋有点食唔惯。”牛逼哄哄的我们带了火锅料去“,刚好公寓提供咗全套嘅厨具餐具。

放张觉得自己超级贤惠的相

睇起身超好食,实际上都系非常好食哈哈哈哈

吉隆坡 的夜色也是很美的

其实系因为机票便所以我哋先飞吉隆坡住一晚,再飞兰卡威。第二日我哋就准备去机场啦。坐马来嘅国内航空程序比较简单。。。。公寓门口提供叫车嘅服务而且比uber便,点赞

兰卡威啦啦啦啦啦

10下午4点几的飞机,夹硬等到5点几,马来国内嘅飞机延误系家常便饭,系候机厅自拍吧

等到我哋到咗 兰卡威,机场到有大把租车嘅,浮潜嘅服务提供。租车大概230马币可以租4日价钱就噉,主义嘅一点就系马来嘅车都系右胎,所以刚开始要习惯下。

兰卡威嘅马路可以话只有一条,所以唔使惊迷路,一条大路通罗马哈哈哈哈。有滴路途重有美美嘅沿海风景。

唔好睇呢到丛林密布,我哋就系住系SUNSET,实际上会好睇点

呐,第一日我哋就去咗蚂蜂窝推荐第一的真浪花海鲜,挺好吃的,兰卡威吃嘅大多数都系海鲜,

兰卡威嘅第二日,毫无疑问嘅去咗天空之桥,非常凉快舒服。很大雾大风,条桥都在震。值得注意嘅系租车要自己加油,加30马币已经足够。重有去天空之桥的地址google应该打东方村,唔系嘅话搵唔到地方。

有超多张靓靓嘅相,整两张先

因为唔熟识地方所有我哋的食饭时间好乱。呢日好似系乜复古餐厅食,条鱼超级好吃

本身想下昼玩滑翔伞,天气唔好,冇意思诶,沙滩一个人都冇

出黎玩肯定要食宵夜啦。超级无语嘅系,兰卡威的夜生活很dry

浮潜啦浮潜啦浮潜啦,我哋喺机场订票嘅,大概一个人120?马币。落啲雨对浮潜冇影响嘅~~

重有小鲨鱼,

玩完水我哋去食饭喇,去咗一家番茄咩嘅西餐厅,喺免税店对面

兰卡威第四日中午食白咖啡?就喺个细商场度,都几好食嘅~~~。。。

朝早落大雨但系我哋决定玩滑翔遮,由朝早11一直拖到下昼一点先放晴,但系我哋下午5点飞机时间好赶

下午一点太阳出嚟,所以话兰卡威嘅天气变化好快

槟城~宵夜城~

临时买嘅机票,本来想坐船由兰卡威坐去槟城,发现好早就冇票喇。

也是uber去酒店

槟城呢间酒店好好,楼上有酒吧,晚晚都放电影,每日都有早餐自助。

艺术街吧这~

大东酒楼

姓周桥

女孩就是,亲人面前小清新,外人面前文静帝,熟人面前神经病,闺蜜面前女流氓,个个都是装逼高手,好好说话时我装作听不懂的样子,反正能跟我玩在一起的有两种人,一种是能忍受我发神经病的人,一种是和我一样神经病的人。趣味相投也好臭味相投也罢,能遇到个能随时陪自己去疯的人那就一定是三生有幸。 明年在一起去旅游吧

宝贝 你真棒

2016-08-19 01:40

强烈关注楼主~请继续!

2016-08-19 16:25

引用 有些人 发表于 2016-08-19 01:40:27 的回复:

宝贝 你真棒

回复有些人:宝贝个屁啊

2016-08-19 18:21

你好,我想问你定的浮潜是沙滩浮潜还是平台浮潜呢

2016-08-20 02:32

引用 Dream_Life_xxx 发表于 2016-08-20 02:32:11 的回复:

回复Dream_Life_xxx:沙滩

2016-08-21 01:22

不错不错,楼主快出来写点详细攻略哇~

2016-08-22 09:55

引用 qqwendy 发表于 2016-08-22 09:55:46 的回复:

回复qqwendy:还不够详细啊,你还想知道啥