Ferrata-With三少

三少爷 (北京) LV.4
2016-11-05 22:28 82/3

三少的relax时光

雾霾弥漫的仙境,我们还是决定走出京城,去这刺激的飞拉达。
早早的爬起,和我的挚友,让我在这个车水马龙的北京城,里再次感受到了温暖。

本少的发型已无暇顾及,由于不遵守规则,被萌萌哒的教练挂在半山腰。眼睁睁的看着他们爬过去直流口水。

I meet an American,he is a humorous man.his name is 吴秋波,just because he look like wuxiubo.
we chat eachother a long time.so many interesting people give me relax.we talk of everything under the sun.
wuxiubo came to china three  days ,he is an english teacher. today i got a lot of harvest.

想知道楼主的评价啊,怎么样?

2016-11-07 15:22

lz也多多分享一下攻略嘛,想去看看。

2016-11-07 15:53

挺好玩的。后面我会多多分享,以前太懒了,去的地方都没有攻略,不过我是吃货,特色美食后面会分享很多