2016LY蓝月粤语教学公会聚会-3之佛山行

2016-12-05 23:29 551/6
  • 出发时间/2016-11-05

第一站——南海佛罗伦萨小镇

由老A策划,排行程嘅2016蓝月粤语教学公会线下聚会,终于到正日。因为老A宜家份工得星期日休,所以依次嘅聚会就拣12月4号,星期日。

依次系今年第3次聚会,第一次元旦向广州,第二次都系向佛山,岭南新天地睇冰雕,今次依然系佛山,第一站去佛罗伦萨小镇。我哋7个人由几个唔同嘅出发点去。一早我哋就已经查好晒 细路。

路线1——广州南站线:可在广州火车南站总站——坐佛南海快3路——南海外国语学校(三山校区)站下车——步行680米,到达小镇。【2个站大概20分钟】

路线2——广州中山八路汽车总站:坐公交或地铁5号线至中山八路站下——转广商务专线4路(17站)——省人民医院平洲分院下车——佛南海快3路(4站)——南海外国语学校(三山校区)站下 ——步行682米到【预计用时1小时30分】

路线3——西朗地铁站线:西朗地铁站步行240米——西朗公交车站——广商务专线4路(6站)——省人民医院平洲分院下车——佛南海快3路(4站)——南海外国语学校(三山校区)站下 ——步行682米到小镇。【用时1小时10分】

路线4——佛山乐从:腾冲牌坊——佛山城巴南海-高明线(5站)——南海车站(家天下站)下——步行150米——佛南海快3——南海外国语学校(三山校区)站下 ——步行682米到小镇。【用时1小时50分】

作为一个最近中山八嘅人,噉亘系去中八总站坐车去啦,实硬有位啊咩。接到猪猪同曹总,三个人就直去第一站,从我9点半上车直至入到去用咗1个钟零3个字,都几快。返而作为地头嘅老a带住唔识地嘅中山政最迟到,我地都基本行完个小镇。

对于个小镇基本就系贵价服饰卖场,同澳门威尼斯酒店类似。大景多,冇节唔多,冇咩餐饮店。最变态嘅系居然规定影相可以但唔畀用三角架。。。真系好无语,想合个照都唔得

第二站——万科广场<食食食>

佛罗伦萨小镇坐公交要成个钟先到万科广场,所以我哋一行人决定打两步车去,因为已经12点几肚已经饿,唔想再等粒几钟,不过打滴滴都要成20几分钟先G到。9.8公里,要33个1,好贵。

冇咩味,唔建议再食依个[一哥澳门豆捞]就系打煸炉,而且全沙爹锅冇味而且贵夹唔包,7个人食咗3百几文都未够。要转场继续。。。。。

听政政讲,香港嘅菠萝油系唔会有纸托,依个佢畀手套食。。。。我有啲接受唔到,向表哥用刀叉,外壳脆。依个望落去除咗个苏皮之个应该都系淋嘅。

同图差好远,过甜。

几好玩,全场最好食得依个同一口西多士。连我依全减肥打死唔食面包嘅人都食咗几旧。

第三站——南海千灯湖

本来系打算去千灯湖睇日落,觉得地铁就两个站好快,半个钟可以去到。点知完全失算千灯湖地铁站离千类湖仲有成公里路,向c出口出嚟后仲要继续行出地铁已经5点半,行到千灯湖已经日落完。

千灯湖游船河都唔错,湖中有几个亭唔坐船去唔到。不过游完船已经7点几各自要赶车翻屋企,特别系政政要翻香港

哈哈,好耐冇出现向聚会度嘅签到板再次出现,虽然做依张图非常冇感觉,而且打印仲要偏色偏得咁犀利,不过好过冇。

教学公会,还粤语,您是老师?!

2016-12-06 16:41

好美的照片,文字再多点就更好啦

2016-12-06 19:25

引用 听风人 发表于 2016-12-06 16:41:32 的回复:

教学公会,还粤语,您是老师?!

回复听风人:哈哈,算是吧😄

2016-12-07 08:29

引用 herowebbug 发表于 2016-12-06 19:25:51 的回复:

好美的照片,文字再多点就更好啦

回复herowebbug:嗯嗯,以后写多啲。

2016-12-07 08:30

图不错哦,求楼主多写写攻略……

2016-12-12 15:55

引用 gandongke 发表于 2016-12-12 15:55:54 的回复:

回复gandongke:谢谢,会好好努力😁