第一次国外自由行-马来西亚2016年 #我的2016#

xin (广州) LV.7
2017-01-08 23:30 161/2

继上次几个家庭组织去自由行后,我地噶团队慢慢开始壮大,今次一共有15个人去旅行。15人,15人,15人都可以组团去旅游啦!前期噶工作依然有序而忙碌地进行中,咁多个家庭代表,好难凑时间一齐坐低进行有效沟通。仲记得买机票果晚,大家一齐聚系我屋企搞到三更半夜,既兴奋又疲惫。亦记得讨论订房那些日子,筛选过几多酒店、公寓最后得出折衷方案。
       对比上年去台湾,策划今次行程噶难度包括:到国外老人家语言不通,当地治安、人生安全问题,旅行期间可能发生各种意外等等,所以我地选择购买保险。选保险公司以及险种时,由于网上无太多关于理赔那块的资讯,所以亦都无从入手。最后选择购买PING AN保险,但今次发生事后我对PING AN保险噶理赔非常之失望以及愤怒。

时间:2016.9.30-2016.10.9,共十天
地点:吉隆坡-斗湖仙本那)-亚庇
          今次行程我扭亲只脚加上过敏,基本上我都系痛苦同无奈之中渡过。对我来讲记忆比较深刻的有仙本那 浮潜同亚庇 婆罗洲海滩别墅
人物:一位两岁多的小朋友、一位六岁多的小朋友、七位老人家、六位年轻人,共十五人
花费:人均7000元(十一日旅程,住宿、机票、包车、手机卡、餐费/购买干粮/自己煮饭、深/浮潜费用、一日游费用、手信、购物、保险、签证等等费用)

今次行程飞多个地方,亦都浪费咗几日时间,而且行程有啲赶、亦都有啲攰。老人家同小朋友饮食方面主要系网上热门餐厅。

凌晨四点开车出发 晚上我训觉了吗?

天未光,一行人从广州坐中巴到珠海,从横琴关口过,到澳门机场。系澳门坐飞机前往马来西亚首都——吉隆坡

到酒店后办理入住,放低行李,已经到晚餐时间,就系酒店对面餐厅就餐。餐后逛下茨厂街,买手机卡、去银行取款。关于手机卡吧!我唔在行,系7-11买的。由于国内兑换唔到马币,系茨厂街附近去Maybank取现。

吉隆坡双层巴士 经典景点观光线

第二日,系最经典噶城市观光线路。酒店门口有双层巴士站点,大叔好热情咁同我地介绍周围景点、美食,系距建议下我决定坐双层观光巴士。之前我已经同姨妈来过吉隆坡,好多景点都逛过,另外我表姐已经自由行来过,对吉隆坡比较熟悉,最后选咗两个最具代表性噶景点落车,分别系国家清真寺、双子星。城市长廊系从国家清真寺步行过去的。

系Madam Kwan's食完午餐,老人家同小朋友就翻去酒店休息。精力充沛啲我地就系附近行街,买水果、买小食。晚上聚合,一齐去阿罗街黄亚华小吃店食夜晚饭,鸡翅都烤焦了唔好食。来到吉隆坡一定要试下猫山王,好苦!可能每个人口味都唔一样,我都系比较钟意食甜噶竹脚。

飞行中渡过的一日

今日要赶飞机,飞去今次旅行我最爱噶地方——仙本那。听日就可以浮潜啦!可以见到海底珊瑚、鱼等等,心情异常兴奋。落机到酒店后比较夜,每间餐厅都无位,排晒长龙,所以就系附近随便选咗一间餐厅食饭,大家都饿啦。

扭到脚 无助无奈 仙本那浮潜/深潜泡汤了

出发前有霖过好多种可能出现噶情况,各种膏药、感冒药已经准备好,唯独真系霖唔到会扭亲只脚。马来西亚打国际24小时联系电话,都搵唔到PING AN保险公司客服,唯有叫国内噶亲戚进行沟通,多次沟通后得出答复:系医院住院30日以上先可以进行理赔。试问有边个扭亲只脚会系医院住院30日以上?最后结果:自己埋单,自己扭亲只脚去医院睇病,用医保吧!
       出发去浮潜前,系码头唔小心扭到只脚,仲坚持出海浮潜。我真系...呵呵。来到 仙本那 唔浮潜觉得白来了嘛~ 整亲少少应该无问题!经过一日暴晒,翻到酒店后发现,手臂晒成两节!
       整亲脚后每日都唔可以湿水,亦都唔可以行,活动范围就系酒店。晚餐亦都系打包翻来俾我食的。

食食食 仙本那海鲜

今日无得出海深潜,留系酒店陪老人家同小朋友。距地系酒店泳池游游水,我就系岸边睇。距地去岛内逛逛,我就系酒店睇电视休息。步伐开始变慢,时间亦都过得好慢!

本来都唔想放深潜啲相,我都无得深潜,看多了都是泪就随便放两张相吧!

终于到晚餐啦!食   已经变成我每日唯一期待噶事情~

飞飞飞 最后一个目的地亚庇

今次旅程最后一个城市——亚庇。分别住系两个地方,前两晚住公寓房,后两晚住海边度假村。KK假日公寓房超大间,适合我地15人一齐住,有厨房可以自己煮早餐。晚上去网上推荐噶大茄来食饭,雪糕好食,布丁就一般啦!

龙尾湾Kawa红树林游 漫天流萤照亮夜空

琴晚去超市买噶早餐,用电饭煲蒸一下包同肠仔,然后开始煮面。热辣辣,自己亲手煮噶早餐最好食啦!食饱早餐充满能量,出发去龙尾湾——Kawa红树林

龙尾湾真系非常适合亲子游,无论带老人家定系小朋友都非常合适。一望无际啲大海,坐系沙滩椅上吹住海风,的确好写意。岸边有吊床、有SPA按摩,对老人家来讲系个唔错休闲项目。岛内亦都有刺激噶水上活动项目,适合后生仔。而小朋友除咗系沙滩玩水外,仲可以画画。
        特别提下龙尾湾提供自助餐非常丰富,而且非常美味!记得准时去食,手快有手慢无。下午去红树林的马拉糕点味道还可以,我钟意食绿色糕点。

满天都系萤火虫,真系好靓,影唔到相只能够自己去感受!

沙巴神山游 雨过天晴遇见彩虹 桥

今日早餐依然丰富,一早亲戚就去附近市场买水果、蔬菜、油盐酱醋、米、面等等,带去度假村煮饭。我地包咗两台车,行李同食材放系车上,游玩完之后直接将我地送去度假村。沿路有经过卖水果、食材噶地方就叫师傅停车。翻度假村途中系市场停留咗30分钟,买鱼同其他食材。

松鼠好可爱,从我手上摞走一粒花生之后就躲起身食!每次净系摞一粒花生,食完一粒再来摞,唔贪心!

雨过天晴,遇见彩虹。哇好大条彩虹!本来今日计划要去神山玩滑翔伞,由于天气原因取消咗,有少少遗憾。其实我只脚扭亲我就已经知道玩唔到,所以早做好心理准备!

翻到别墅各个家庭各自煮晚饭,自由发挥。唔知系大家都饿啦?定系自己煮,有家的味道?未煮好饭,两个小朋友开始食鱼,几条鱼差唔多都食完啦!煮咗几碟菜,茄子、青菜、蒸了两个水蛋仲有罐头鲮鱼。

海边度假村 呆一日也不会闷

亚庇,早晨!今日起得特别早,想睇下亚庇啲日出、呼吸大海啲味道、听下海浪拍打啲声音,放慢脚步感受下度假村啲宁静,让烦躁不安啲心平静落来。

度假村提供啲自助早餐。

食完早餐后系度假村漫步、影相。

今日午餐,炒米线、豆豉鲮鱼送白粥、煎荷包蛋、抄咗碟瓜。我有帮手煮的!

由于度假村无食饭啲餐厅,下午系度假村包咗台车,出去市场买菜,准备系亚庇最后一晚丰盛啲晚餐。我同几位老人家、小朋友系酒店休息。养好精神,准备系马来西亚最后一晚啲狂欢。

今晚菜式比较丰富,有玉米鸡蛋汤(入面有鸡胸肉粒哦!)、可乐鸡翅、豆豉炒茄子、炆鳕鱼、抄青菜,仲有可乐饮。各个家庭自由发挥,将相PO上网同大家分享。我地屋企第一个完成,食饭啦~大家一齐干杯,庆祝今次旅程顺利完满结束!

训觉前饮杯热牛奶。晚安了,亚庇

下次再来 仙本那深潜 神山滑翔伞

今日要离开马来西亚广州啦!抓紧最后机会去商场购物、买手信。从酒店包车将行李送去机场,包另外两台车将我地送去沙巴曙光广场购物。午餐就拣咗最熟悉啲pizza hut。
       行程结束不舍、遗憾,其实最多感触噶系生活节奏慢慢降落来,让心慢慢平静落来,感受大自然。马来西亚我还会回来的!
PS:背景音乐系度假村前台播放啲歌,每次听到我都会霖起今次旅程,霖起海边度假村。

结束了嘛?有种不过瘾的赶脚= =

2017-01-10 21:25

那就期待我下篇游记咯!